Basemode Bebeğin doyduğunu nasıl anlarız. Memeyi komple boşaltıyor ama daha istiyor.Her beslenme sonrası az da olsa kusma var ama normal şekilde fışkırır gibi değil. Bazen su gibi bazen süt kesiği gibi. Doyduğınu nasıl anlayacağım ?
babyiscoming_ Basemode 1 aylık galiba bebeğiniz. O aylarda hep aranırlar. Doysa bile doyduklarını anlamıyorlar çünkü. En iyi bildikleri şey emmek ve sürekli emmek isteyebilirler bu onun her zaman aç olduğu anlamına gelmiyor. Ten tene temasa ihtiyacı vardır belki göğsünüze yatırın kalp atışlarınızı dinlesin rahatlayacaktır. Çiş ve kaka yapıyorsa doyuyordur annesi
Alpmom__ Basemode bezi çiş doluysa doyuyordur annesi . Emzik vermiyorsanız emzik verin kusması da çok normal
Eymenkuzusu Basemode normal canim hazmedemedigni disari cikariyor. Bebegin doyuyordur ama daha cok kucuk oldugu icin memede kalmak istiyordur. Gobusu iyice sisip yanlara dogru yayiliyorsa doymustr. Ama sana ihitiyaci vardir 😌
Balbebek012 Basemode çişli bezleri nasıl sarı mı rengi eğer sarıysa yeterli beslenmiyor olabilir ayrıca bebek kusabilir bu norma
Basemode Balbebek012 çok teşekkür ederim içim rahatladı. Bir de tek meme yeter mi şuan için. Yani tek memede doyup fazlasını kusuyor şuan yetiyor büyük ihtimalle. Yetmediğini nasıl anlarım ilerde
Balbebek012 Basemode rica ederim 💗size tavsiyem bir sağ meme bir sol meme vermeniz birni boşaltınca bir sonraki emmesinde diğerini emsin günlük 5,6 bez alıyorsanız bu size duyduğunun işaretidir ayrıca çişli bezi sarıysa aç kalmış olabilir bunlara dikkat edin