Hilalcanim Kizlar yazlikmi kışlikmi uzun kollumu kisami ne alcassssss yaa havalar mütiş 15 aylık kizim 🤐
rumisam Hilalcanim en iyisi mevsimlik almak ya da yazlık kışlık olmaz artık nisandan sonra pek soğuk olmuyor haa bayram günü soğuk olur bı hırka bı mont işi cozer
Smyye1B Hilalcanim 2 buçuk yaş Oğlum için kot pantolon sweatshirt ve kolej ceket kombini yapmak var aklımda . Sıcak olursa tek sweatshirt ile gezer ☺️
Ftmnnr Hilalcanim lohusaligima denk geliyor herkes evden dışarı çıkma diyor kimseye de gitme diyor muhtemelen evdeyiz
Sevgilimmmmmmm Evet ya bide hamilelikte giysi seçmek çok zor elbise mi pantolon tunik mi gömlek etek mi karar veremiyorum
Ncyncy Ben LCW Waikikiden mevsimlik bir takım aldım aslında şu günlerde giydiririm diye almıştım pantolonlu çıktı ben eşofman sanarak almıştım bari bayramlık olsun dedim :)