Ozgeozi35 muayene oldunuz mu hiç? Bende senin gibiydim kaideye almadım normal diye. En son dayanamayıp doktora gittim 4 haftalıkmış ve göl kadar kese etrafında kanama alani vardı.Ve kese bozulmustu. Doktor dusuk bekliyordu. Annem zorladi git baktir diye yoksa gitmiyordum. İyiki gitmişim dedim yoksa evde dusurecektim. Progestan igne ve fitil başladım. 12. Haftada düzeldi cok şükür. Bence her şey normal kabul etmemek lazım. Doktora görünün. Geçmiş olsun.