3 gün önce sağdığım iki poşet süt vardı normal de sağdığımı direkt buzluğa atarım ama bunları atmayayım dedim bugün dışarı çıkma planımız var dışarıda lazım olur diye
Sütün poşeti şişmiş hava yapmış bozulmuş mudur sizce ? Bilgisi olan yazabilir mi?
Happy kidse yazdım cevap veren yook belki burada görenniniz oluur