Zbyd3 Kızlar kalp sesını pazartesi günü duymaya gidcez inşallah ama hç Bi belirti bısey yok normal dmi
Aa112 Zbyd3 zaten daha çok minnak hareket falan hisedilmezki kalbini duyunca için rahatlar inşallah 😇
rumisam Zbyd3 ben üçüncü ayimda bulantı kusma yaşadım beşinci ayima kadar senin ki iki aylık bile olmamış geç döllenme vs de olduysa nohut kadar ne nohutu mercikmek kadar bişi belirti hissedersin biraz daha geçince haa bazıları hiç yasamiyor bulantı kusma koku hassasiyeti belki o şanslı kisilerdensin
Zbyd3 Ya bazen oluyor ki kendım ıhamile gibi bile hissedemiyorum. Göğüslerim ağrıyor ve dolgunlaştı bide arada kasık ağrısı sürekli idrara cıkmasam tamamen unutucam. Bende kendı kendıme evham yapıyorum galiba cok sağolun biraz rahatladım 🌸🥹
zehradinler33 Zbyd3 cnm normldr bnde hissetmiyordum şuan 17haftalığım yeni karnımda olduğunu hissediyorum yoksa bundan gerisi hiç yokmuş gibiydi
Zbyd3 rumisam evet adet tarihine göre haftası küçük geç döllenmeden kaynaklı galıba pekte bilemedım ama doktorun soyledıgı haftalıga göre konusuyorum
rumisam Zbyd3 biliyorum doktorlar öyle hesaplıyor haftayı ama hani evham yapma diye söyledim akışına bırak bu zamanlarin tadını çıkar keyfine bak streslenme insallah duyarsın bebikonun kalbinin sesini