Edafmo nurmltli61 evet bazı gebelerde görülebiliyomuş. Sakın sıkma sütünü göğsünle teması olabildiğince kesmeye çalış
Mervis61 nurmltli61 sıkınca mı geliyor acaba yoksa kendi kendine dokunmasanız da akıyor mu . Benim de ilk 32 de gelmişti ama ucunu sıkınca gelmişti
Emoji nurmltli61 ben mastıt oldum canım hamileyken dıkkat et sıkma ben sıktm oda geldı halıyle sonra şişti ne çektim yanı o yüzden dokunma
nurmltli61 Mervis61 yok ben ellemedim hiç telefonuma bakıyordum bi ıslaklık sezdim sütyenim ıslanmış bi dokundum göğsümün ucu ıslak terledim mi acaba diye düşündüm bildiğin baya ıslanmış sonra sildim peçete koydum acaba gelcek mi yine diye pwçete ıslanmış
Simge0205 Canım normal benim 25 haftalıktan beri hep akıyor şuan 31 haftalığım hala geliyo normal dedi doktor sadece sıkma sakın dedi o kadar
Papatya_1626 Emoji ayy sıkıncami mastit oluyo ben arada kontrol icin sıkıp duruyodum acaba süt gelirmi diye ellemiyim o zaman hic😔😔
nurmltli61 Mervis61 ay inşallah inşallah darısı tüm annelerin başına bol bol sütümüz olsun bebişlerimizi besleyelim🌸