Kızlar merhaba 19 haftalık hamileyim gebeliğin başından beri yüksek tansiyonum var Alfamet ilacı kullanıyorum.. Akşamdan beri de 14/9 seyrediyor😔Korkuyorum açıkçası gebelik zehirlenmesi erken doğum vs olur bebeğimi kaybederim diye Allah korusun.. Sizce şimdi acile gitmeli miyim? Gitsem düşürmek için ne yaparlar bilgisi olan yazsın lütfennnnn🙏🏻Uyuyamıyorum