Heycanlianne_41 Daha önce düşüklerim olduğı için doktor oksapar progestan prolutex iğne ve dekort verdi dekortu 2’ye bölüpte iç demişti ama bu akşam unuttum ve tam olarak içtimm🥹🥹 kullanan varmı bişey olurmu