Kızlar bebeğim iştahlı bir bebek normalde. Acıksın acıkmasın meme emmeyi cok sever ve kalır memede.
Günün bazı saatlerinde memeyi 2 veya 3 dk emip bırakıyor. Memeye vuruyor. Bu arada anne sütü alıyor sadece. Neden böyle davranır? Sütüm de vardır kilo alımı iyi