Zeytinlimon Herkese merhaba, Bilkent Şehir Hastanesinde fetal dna testi yaptıran var mı? Her isteyene randevu alana yapılıyor mu? Yapılıyorsa eğer ücreti ne kadr bilgisi olanlar yardımcı olabilirse çok sevinirim🙏🏻
01inci Bilkentte perinatolojide takipliyim FMF hastası olduğum için fetal dna yapılmıyor istersen eğer özel öneriyor doktor önerdikleri yerlerde 10 bin ile 15 bin arasında değişiyor
Duygussssdeniz 01inci merhaba ben de fmf hastasıyım neden fetal dna yapılmıyor acaba sürecinizle ilgili bilgi verir misiniz kafamda çok soru işareti var yaşadığım yerde pek bilinen bir hastalık değil zorlanıyorum
Gozdeyy Zeytinlimon eskisehir gaziosman ünide yapılıyor fiyatı 1100 lira ankarada yok arastırdım eskisehir yakın gidilebilir allahtan
Zeytinlimon Gozdeyy Tam bilgi alamayınca randevu tarihime kadr gittim tıbbi genetik bölümüne yapılmıyor Ankarada.Kesin nilgi yorumlarda okuyan olursa diye yazayım bende.Teşekkür ederim bilgi için.🙏🏻
01inci Duygussssdeniz istersen eğer fetal dna yaptırabiliyorsun şehir hastanesinde bu sistem olmadığı için yapmıyorlar özele yönlendiriyorlar. Bu süreçte fmf ilacımı düzenli içiyorum bu konuda dikkat etmem gerektiğini söylediler ilacın bebeğe bir zararı yok atak geçirmek daha zararlı dediler. Genetik bir hastalık olduğu içinde direkt perinatoloji bölümü bakıyor. Ben ayrıca özelede gidiyorum özelde gittiğim doktorumda fmf hastası ve çok iyi anlıyor durumumu. Yani aslında süreçte bir değişiklik yok normal fmf de nelere dikkat ediyorsan aynı şekilde devam ediyosun
Duygussssdeniz 01inci teşekkür ederim benim kadın doğumcum bilmiyordu kullanma dedi ama annem tecrübeli olduğu için kullanmaya devam ettim ramatoloji de kullan dedi günde 3 kez olacak şekilde ancak test konusunda emin değilim her yer başka bir şey söylüyor kimse doğru bilgi vermiyor tecrübelerden yararlanmak daha doğru geliyor artık. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah
01inci Duygussssdeniz canım kesinlikle kullan atak geçirmek bebek için daha kötü. Fetal dna içinde senin kararın ben ikili sonucum iyi gelince yaptırmadım fetal. Sen kaç haftalık oldun sağlıkla kucağına alırsın inşallah