Nklcilis Kızlar 23 ay önce ilk sezaryeni olmuştum şimdi 38 hafta hamileyim. 3 gündür çok ağrıyodu bugün aynadan baktım bu şekilde üstünde iltihaplı bişey oluşmuş dikişimin tam üstünde de minik bi açılma var gibi.
okuyananneeeee Nklcilis hemen doktorunuza söyleyin , zaten haftanız gelmiş beklemeden doğuma alır belki . Zaten ikinci sezeryanlar da daha erken tarih veriyorlar ki önceki dikiş yerinde problem olmasın diye içten olan dikiş önemli ona bakar ultrasonla
Annemidedinsen Nklcilis ay çok geçmiş olsun ama açılmış canım doktor ne diyecek haber et olur mu merak ettim bende ilk sezeryanımda yaşadım lohusa dönemimdi ama şimdi hamileyim tedirgin oldum
Bezelyelerimm Nklcilis ay hıc bilmiyorum ama yani acılma var gibi duruyor az bırsey bence hemem doktora gıdın yarın bı baktırın iltihap da normal degıl cok gecmıs olsun
Mor-kelebek Nklcilis bencede canım ihmal canım açılma gibi de degil gibide değişik bişey olmus yapıştırma mıydı önceki
Nklcilis @Balbebek012 @Bezelyelerimm doktora söyledim gel bakalım dedi sonradan açılmayı farkedince foto attım bakalım ne dicek haftaiçi doğum planlamıştık korkmaya başladım sanki sezaryen olmuşumda 4 5 gün geçmiş gibi bi ağrı var
deletedmom43191 Nklcilis yerinde olsam acile giderdim hemen doğumhanedeki nöbetçi doktora kendimi gostertirdim
Nklcilis deletedmom43191 doktoru aradım şimdi foto attım bakın diye mesajları açamıyorum yarın gel bakalım dedi bahsettim ne olduğunu eve geçince bi bakmaya çalışıcam dedi telefonu halledip
Nklcilis Annemidedinsen doktorum baktı korkulacak bişey yok dedi pazartesi gideceğim geleyim önemli bişeyse içerde falan bir sorun oluşur mu dedim hayır dedi ama ben yinede hijyen açısından dikkat edeceğim ne olur ne olmaz zaten salı günü doğumum var
De25 Nklcilis en yakın sağlık ocağına gir ebeye göster olmadı doktora git zordan açılma oluyo gibi bide enfeksiyon kaparsa allah korusun
DENIZ_55 Nklcilis bilemedim doktora sor canım ben gecen sene sezeryan oldum yani ben sezeryandan 7 ay sonra hamile kaldim suan 35+2 haftaligim dikiş yerimdede bi sorun olmadı çok sorun bence bi doktoruna danış mutlaka