Kızlar ilk gebeliğin 17 haftadayım artık net bir şekilde özellikle tatlı çay kahve içtiğim de içimdeki pıt pıt hareketlenmeyi hissetmeye başladım. Birde sırt üstü yatınca akşam 👼 bazen konuşuncada bir tepki alıyorum. Tabiki net hissedemiyorum. Ama içimde bir seyirme bir vurma titresim gibi hareketlenme oluyor. Gittiğim 2 doktorda kızınız çok hareketli dedi😇 çok duygusalım bu ara birde. Benim gibi olan var mı? Sizle paylaşmak istedim ❤