Papatyam_42 Kızlar dün vajinal usg oldum gece lekenmem oldu ama şuanda lekelenmem yok ama ağrı muayene sonrasından itibaren var ve hiç kesilmedi oturamıyorum ayakta duramıyorum sadece yatıyorum normal mi