Deryaahmet Kızlar böbreğime stent takılma söz konusu, Dr. takılması taraftarı ama riskleri varmış taktırmanın da taktırmamanın da. Stent taktıranlar yardımcı olabilir mi? Ne gibi faydası yada riski oldu ? 🤲🌸
Umutyorgun Deryaahmet cok gecmis olsun..benimde bobrek problemim var.24.haftamda cok cektim.simdi 35.haftadayim yine basladi agrisi..stent takmayi benm uroloji doktrm istedi.ama dogum doktrm kesnlkle musade etmedi.enfeksiyon orani cok yuksekmis bebege zarar veriyormus..37.haftda bebegi alalim ama takma dedi..ben agri cekmeyi tercih ettim acikcasi.nasl olsa bi hafta agirir gcer die dusunuyrm iyi bakarsam kendime..sizin tercihiniz..
Deryaahmet Umutyorgun teşekkür ederim canım, rabbim yardımcımız olsun 🤲😓 ama zor bi hayli erken doğuma sebebiyet verebilirmiş takılması, takılmaması da böbreği bitirebilirmiş zor bi durum gerçekten. Ve ağrısı katlanılmaz. 😥
Umutyorgun Deryaahmet agrisi gercekten katlanilmaz.cok ii biliyrm.ve yasamayan kimse anlamaz abarti saniyorlar..senn kacinci haftan??
Umutyorgun Deryaahmet 35+4 ben daha pazartesi gunu hastaneye yattim bobrek agrisindn canm.3 gun kaldim.hastanede yanmda kimse olmadigindn cikmak zornda kaldm.