Fnurr8 daha öncekiler kimyasal gebelik olmuş sanırım ondan beta yükselir biraz düşmeye başlayınca beta sıfırlanır ve adet olursunuz öyle gelişmiş gibi ama bu biraz farklı gibi kaç gündür devam ediyor bu lekelenme durumunuz bence bir doktora gidin ben zaten o sebepten gidip öğrenmiştim