Nurellaaaaaaa1212 Aldırıp aldırmamasına asla yorum yapmam. Neredeyse iki buçuk senedir bu uygulamayı kullanıyorum. Önceki hesabımı hatırlayamadığım için yeni hesap açtım. Kaç tanesine denk geldim ya çoğu geri çekilmeyle korunduğunu söyledi ya da belirtmek istemedi. Aldır bu günaha bizi neden şahit tutuyorsun. Kocasıyla bir taraflarına sahip çıkamayıp korunmasız sevişip buzdolabındaki çöpten bahsediyormuş gibi bebeği aldıracağını söyleyenler beni cidden geriyor. Adam gibi korunsalar zaten kimse bir şey demez. İnsanlar hamile kalma korkusuyla üç dört korunma yöntemiyle korunuyor. Bunca şeye rağmen bebek oluyorsa zaten otur bir şükret nasıl bir mucize ki her yolu kapatmama rağmen bebeğim oldu de. Ay ben çok dolmuşum. Ben de hiç istemiyordum ikinci bebeği. Elimde aylarca testle dolaştım ben. İstemeyen önünü keser. Kesmiyorsan da keyfin için aldırmayacaksın. Bizi de ortak tutmayacaksın.