Sumey_e21 4 yılık evliyim aşılama yaptım tutmadı 3 ay önce çatlatma iğnesi yaptım olmadı bu ay öğrendim hamileyim ama geç döllenme olmuş 5.haftasinda kahverengi lekeler oldu doktora gitim progestan verdi kulaniyorum sarı lekeler hala oluyor tehlikesi var mı
Gizcen92 Sumey_e21 bende de var şu an kahverengi lekelenme. Oğluma hamileyken de olmuştu. Yerleşme kanaması olduğunu düşünüyorum ben.
Mirayy_21 Sumey_e21 sarı leke değil de sarı akıntıysa enfeksiyon dan dolayıdır kahverengi lekelenme progestanla düzelir kırmızıya dönmedği sürece korkmayın ağır kaldırmayın çok yormayın kendinizi iş yapsanız bile sürekli dinlenin stres yapmayın Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ⅞ haftalarda hissediliyor genelde kalp atışı daha erken de olabilir o yüzden geç gidin ⅞. Haftalarda gidin kontrol e erken gidip duymazsanız sizin için can sıkıcı bi stres olur
Sumey_e21 Gizcen92 biraz zor zamanlardan gectigim için biraz korkuyorum kalp atışını tahminen ne zmn duyabilirim
Gizcen92 Sumey_e21 valla canım bilmiyorum benim gebeliğim de muallakta. Daha önce kimyasal da yaşadım bu bebek sağlık mı boş mu dolu mu hiç bilmiyodum ptesi günü 5+2 de gittim minicik bomboş bir kese vardı. Kalp işi karışık 7-8-9 da bile duyan var.
Sumey_e21 Kizlar geçen hafta bugün yine lekelerin olmuştu durdu bugün yine kahverengi lekelerim oldu adet sancısı gibi sancılarım da var