nevaneva gokce_erva ben gittiğimde yapmamışlardı sadece idrar tahlili istemişti doktor. Genelde sağlık ocağı yapıyor
Sbrn78 gokce_erva tedavi görüyorum derseniz yaparlar beta takibi yapmam gerekiyor aşılama falan tedavisi diye söyleyin🤭
Ayperi11 Çok hastayım midem bulanıyor ishalim ama gebelik şüphem var diyin betaya bakıyorlar ilk zaten
gokce_erva Sbrn78 ben bir de çok fena grip oldum hamilelik şüphem olduğu için ilaç da alamıyorum sadece grip olduğumu söylesem olur mu acaba canim
ermelek1 gokce_erva çok hastayım ama gebelik şüphem de var bi anda böyle oldum yanlış bir şey kullanmakta istemiyorum dersen yaparlar belki.
Sbrn78 gokce_erva verdiniz mi bilmiyorum ama bence hamileyim beta takibi yapmam gerekiyor 48 saatte bir derseniz daha garanti oluyor ama grip oldugunuzda bakarlar bazen cins doktorlara denk gelince bakmıyorlar
gokce_erva ermelek1 Sbrn78 Gribim hamilelik şüphem de var dedim kan tahliline gönderdi doktor sonra eve geldim 2 saat sonra e nabızda çıktı kendim baktım sanırım negatif <2,5 şeklinde gösteriyor regle de daha var
ermelek1 gokce_erva bir şey diycem o oranların yükselme ihtimali olabiliyor diye biliyorum ne kadar var adetine