Nurrrrtek 16 haftalık gebeyim ama bebeğimin kalbinde ve bağırsaklarinda sorun olacağından şüpheleniyor doktorum su almayı onerdi riskli ama çok düşük bı risk dedi yaptırıcam daha önce böyle bir şey yaşayan oldu mu
Duruxxx Nurrrrtek ben 24. Haftamda yaptırdım korkulacak bir işlem değil emin ellerdeyseniz ama her zaman risk var tabi ki
busrasss1 Nurrrrtek guvendiginiz hastane ve doktorlarda yaptırılır basit ama riskli bir şey o yüzden guvendiginiz ellerde yaptirin
Nazf Nurrrrtek bugün yaptırdım. Gerçekten güvendiğiniz bir perinatologa gidin. Uzman bir kişinin yapması çok önemli
Kvsr46kvsr Nurrrrtek yengem yaptırdı yakın zamanda, herhangi bi sıkıntı olmadı. Sadece bikaç gün çok hafif ağrı olduğunu söyledi. Doktorunuzu iyi seçin en önemlisi bu
Nazf Eloo3504 hiç korkma Gerçekten fazla acımıyor sadece bebeğinizi koruma içgüdüsüne geçip daha dikkatli olmaya başlıyorsunuz Benim 1 hafta falan ağrımıştı iğne yeri Hani nasıl kalçaya iğne yapılır bi kaç gün sonra acımaya başlar aynen öyle oluyor
Nazf Eloo3504 stres yapma dikkat et cok Otururken kalkarken özellikle 2-3 hafta tehlikeli hiç kalkmamıştım ben hep yatmıştım sadece WC için kalktım 10 dakikadan fazla ayakta durma Duşunu çok hızlı al İnsallah çok güzel sonuçlar alırsın 🌸