İyi akşamlar herkese. Devlet takipliyim sezaryen olacağım için bayramdan sonra doğum olacak yani az zamanım kaldı. Ancak doktorumun rahatsızlığı varmış sanıyorum bu yüzden doğuma giremeyecek olursa özel hastaneye gitmek istesem alırlar mı biliyor musunuz? Yoksa illa kontrole de özele gitmem mi gerekiyor?