Benimde şekerim yoktu mesela şeker yüklemesi yaptırdım iyiki de yaptırdım ama çocuğun suyu fazlaydı buda şeker var olarak görünüyormus riskli gebeliğe gönderdiler gittim oraya yattım her gelen normal gebelik yerine de gidebilirdi orda da bakarlardi diyip durdular madem öyle niye oraya gönderdiler o zmn suyu fazla olduğu için malesef normal doğum yapamadım sezeryana aldilar açılmam olmadı çünkü.