beyazmelegim Bebeğim 2.5 aylık ilk günden belli avent kullanıyoruz ama bebeğim yavaş aktığı için sinirleniyor içmek istemiyor sorun yaşıyoruz bebeğimin rahatlıkla kullanabileceği gaz yapmadan kullanacağı marka hangisi önerilerinizi bekliyorum
Edafmo beyazmelegim 2.5 aylık bebeğin hızlı akışta süt içmesi tehlikeli olabilir. Bir de gaz yapmaması için yavaş akış olması gerekir zaten. Ayına göre biberon kullanmalısınız
Afrodita beyazmelegim bir çok biberon markası deneyen biri olarak kesinlikle tavsiyem comotoma biberonudur anne gögüsüne en yakın ve meme reddi oluşturmuyor