rosatue Merhabaaa, 30 hafta dolduktan sonra hangi haftalarda muayeneye çağrıldınız? Nstler ne zaman başladı?
babycom456 rosatue en son 28. Haftada gitmiştim doktor cok uzamayalım 31de gel dedi onumuzdeki persembe gidicem sanırım artık 2 haftada bir cagırır diye düsünüyorum
Alavya rosatue doktorum 30. Haftadan sonra 2 haftaya bir görüşeceğiz dedi. Henüz 27. Haftadayım 30da gidip sonrasında 2haftada bir gideceğiz.
rosatue babycom456 Ben de en son 26da gittim. Doktorum farklı bir ilde olduğu için buraya kadar yorulma 34te görüşelim dedi. O arada yakındaki doktora kaç kere gitsem bir kararsız kaldım 😀