Nimet01 Kızlar ben 4 yıllık evliyim. Başarısız sonuçlanan 2 tüp bebek transferi ve 3 aşılama geçirdim. Kürtaj düşük yok. En son farklı bı doktora gittim tavsiye uzerıne. Bana rahim ağzın dar ameliyat gerek dedı. Daha oncekı doktorların hiçbiri söylemeden hemen tedavi uyguladılar. Bu doktor da alanında uzman. Yanı bu ameliyati olan var mı. Korkuyorum bıraz.
Dlktpl Nimet01 ılk defa dıydum duzgun dr a gıtmenı tavsıye ederım benımde gebnıs rahım agzı yetmezlıgım var