Kızlar selam. 35 haftalık hamileyim bir kaç gündür ellerim ayaklarım aşırı derece de şişiyor el parmaklarım kırılacak gibi agrıyor sol ayağımın altı sanki bıcak saplanmış gibi ağrıyor beyaz beyaz şeyler çıkmış. Bu durumu yaşayan var mı önerleriniz nedir