Burcin8 37+6 haftamdayım üç gündür ishal karın ağrısı ve mide bulantısı var yaşayan var mı ya da neden oluyor olabilir sizce
fairytale_ Burcin8 instgramda bir yazi okumustum vucut kendini doguma hazirliyirmus benimde 35. Haftalarimds ishaldim 37+5 dogum yaptim tabi dogumun erken olmasi gebelik zehirlenmesindendi
Burcin8 Burcin8 Durum bildireyim doktorum çağırdı muayene etti nst çekildi çok küçük sancı çıktı ve su kaybı olduğu için ishalde bebeğin suyuna falan baktı bi problem yok şükür bol su iç dedi ve probiyotik ilaç verdi onu kullan dedi o kadar
4147 37+5 mide bulantısı ve ishal var bende de karın ağrısı da kasılma gibi daha çok. Doğum yaklaşıyor bence ☺️
AyceMom fairytale_ gebelik zehirlenmesimi ay korkutmayın beni erken doğum yapmak istemem tek kocam var oda çok geç saatlere kadar çalışıyo😭
fairytale_ AyceMom hayir korkmayin ben sizin icin demedim🥰benim kendi baska sorunlarim vardi tansiyon yuksekligi gebelikte kasinti vs vs bunlar gebelik zehirlenmesi ishal degil
Burcin8 fairytale_ Geçmiş olsun bende vücut kendini doğuma hazırlıyo gibi okudum birkaç yerde ama bakalım nasipse normal doğum gibi duruyor şuan çok az kaldı tetikteyim sürekli vücudumu dinliyorum 🥹🫠
fairytale_ Burcin8 saol canim aynen dikkat et yeterli zaten anliyorsun hersekilde dogum yapacagin vakti hissediyorsun🥰