Anonim_kullaniciiiii çok ağrı çeken biriyim regl konusunda ilk gebelik günüm geldi ve bir beş gün kadar aşırı ağrı çektim belim ağrıdı artık diyordum ümidini kes bu adet ağrısı hamile olamazsın diye sonra günüm geçti test yapayım dedim ve iki çizgi görmüştüm sizde bekleyin eğer gününüz baya geçti diye düşünürseniz test yapın ben inanmayıp üç tane test yapmıştım 😄