Nilayy95 cerengeredeli doktoruma bu soruyu sormuştum kız çoçuğu erkeğe göre gelişimini biraz daha önce tamamladığı için oluyormuş. Bende erken doğmuşum
crazyymom cerengeredeli doğumun cinsiyetle alakası olduğunu inananlara hayretle bakıyorum, oğlum 38+2de geldi kızım şuan 38+5 ve daha belirti bile yok inanmayın böyle hurafelere
De25 cerengeredeli benim kızım 40 haftaya yakın doğdu ama demelerine göre kız bebek erkek bebege göre 1 ay önce doğarmış
Bsra_blc cerengeredeli alakası yok bence canim benim kizim 41 haftalıkken geldi o da suni sanciyla bence biraksaydik daha da kalirdi karnimda 🤣
alisamom cerengeredeli valla bende çok sabırsız bi insanım ama kızım çok rahattı içerde sizinkide sağlıkla gelsin inşallah☺️🌸