gulsahtym23 Suleozkanmavi geldim canım yine sancı çıktı iki serum takicak sonra yine nst sancı devam ederse kesin doğum
Edanurylm gulsahtym23 çok geçmiş olsun Rabbim yardımcınız olsun doğum yaparsanız dahi inşallah küveze girmez stres yapmayın streste sancıya neden oluyor dikkat edin sakin olmaya çalışın dualarımız sizinle
gulsahtym23 Çok teşekkür ederim hepinize dünden beri iki ayrı özele gittim sancılarımı durdurdular ciğer geliştirici iğne vuruldum özeldeki doktorlar iyi ki geldin yoksa erken dogurtucaklardı durumun çokta kötü değil kaç hafta daha böyle gidersin dediler
Edanurylm gulsahtym23 geçmiş olsun tekrardan sağlıkla zamanında gelsin inşallah bende Şırnak’ta oturuyorum hangi özele gittiniz acaaba
KLORAKHANIM gulsahtym23 36 hafta kaç gğnlük ? Mesela 36+0 sa 37. Haftanın içinde demek zaten ve bu haftalarda da dpgum olabilir korkmana gerek yok sakin kal durumun varsa da başka doktora git belki de yalancı sancıdır