Seherr yani kilosu ve haftasına bakıldığında doktorumun dediği doğrulanıyor. Özel hastane olduğu içinde eşimde sürekli tabii sezeryan önerecek sen sağlığın için normal Doğum yapmaya çalış diyor ama bebeğin sağlığı tabi ki herşeyden önemli. Birde eşim başka doktora da gözük istersen fikir al diyor gerek var mı sizde 🙃 çok kararsızım😔