Bugün kontrolum vardı nstye falan da girdim ama bir sancı çıkmadı neyse sonra doktorum çatı muayenesi yapti ve şuan kasıklarım ağrıyor sancım var gibi hissediyorum geldiğimden beri hareket etmeden yatıyorum öyle ağrılarım var resmen baktı ve oynattı gibi hissediyorum çok korkuyorum hazır değilim ilk doğumum olacak o çatıya bile ilk defa çıktım ve zangır zangır titredim korkudan napcam bilmiyorum