denizannee Minik53 canım çıkan da var çıkmayan da çok gördük. Benim gecikmemin 3.günü çıktı ama gecikmeden öğrenen de çok 2 hafta gecikip öğrenen de. O yüzden bence en az 1 gün gecikip bak. Hayırlısı olsun 🍀
srpaca Minik53 ben adetime beş gün kala test yapmıştım çıkmıştı canım. beş lira falan zaten bi de pozitif bile olsa doktora gidiliyor nasılsa dene bence 😘
Muhammedamine Minik53 ben 4 gün önce kan vermiştim 22 çıkmıştı değerim evde test yapmadım yapsaydım çıkmayacağının bilincindeydim 🤗
Deletedmom333 Benm adetime 1 hafta vardi idarr testinde ikinci cizgi silik cikti kan verdigmde bta47 cikmisti cikabiliyor yani birazckda yumurtama donemine ve erken döllenmesine baglı insandan insana degisebilio