CengizBurcuSaylk Suyun geldiginde anlamamak mümkün degilmis zaten oyle basit bi islanma gibi degil de bir anda engel olamadigin ve fazlaca gelen bir su oluyomus. Sanci da aynen oyle. Dogum sancısı meshurdur bilirsiniz :) Riskli bi tarafi olsa da zaten doktorunuz yapabilirsin demez. Hepsi olumlu şuanda sizin durumunuzda siz yalnizca moralinizi yüksek tutun, herhangi bir durumu stres edinmeyin, can sıkıcı olaylardan ve kişilerden uzak durmaya bakin ki doguma yalnizca bebeginizle karsilasicaginiz ana motive olarak girin🙏🏻 Ayrica pozitif dogum hikayeleri de okumanizi tavsiye ederim, onlar da insani çok heycanlandiriyor, normal doğuma yakinlastiriyor, çok çok motive edici buluyorum👍🏻🎈