Nurellaaaaaaa1212 bence sonradan yuvarlaklaşmasi degil ilk baslardaki hâli onemli gerci bu sadece bi teori. Ama ilk basta yassi ise erkek bebis orani daha yuksek simdiye kadar cevremde hep oyleydi. Benimki en basta daa yuvarlakti ssonradan da oyleydi. Kizim olacak hayirlisiyla. Arkadasim en basta yassiydi, biraz tuvarlaklasti ama en basta yassiydi erkek oldu