23+1 olduk devlet hastanesinde muayene oluyorum özel hastane imkanı pek yok bulunduğum yerde aynı hafta da olan arkadaslarım hangi takviye ve viteminleri kullanıyosunuz acaba maalesef soru bile soramıyorum hemen dr lar tersleyip yanıt dahi vermiyolar şuan demir ilacı magnezyum decavit falan kullanıyorum aynı hafta da olanlar da paylaşabilr mi rica etsem