sendekimsinnn Kızlar bugün tam 5 hafatlık oldum bugün çatlamanın 19. Günü beta hcg verdim sabah az önce sonuç geldi 221 bu kadar düşük olması normalmi acaba bi sıkıntımı var sağlıksızmı yada kimyasalmı lütfen yazın ya morelim aşırı bozuldu
Nurellaaaaaaa1212 sendekimsinnn kuzum bence betanın düşüklüğü değil düzenli artması önemli. 2 gün sonra 400 civarında olursa sağlıklıdır. Haftaya göre beta hesaplama bence
halitefe sendekimsinnn değerin bir anlamı yok iki günde bir kan verip en az yüzde 60 artmış mı ona bakmalısın hiç uğraşamam dersen 6,7. Haftalarda git muhtemelen kese ve bebeği görürsün
sendekimsinnn gevezeyazar1 ama haftama göre baya düşük değilmi canım normalde 1000 fln olması gerekmiyormu
sendekimsinnn Nurellaaaaaaa1212 ama haftam baya ileri canım ben 1000 fln olmuştur diye düşündüm böyle çıktı senin en son verdiğin beta 220 flndı galiba benden çok önce vermiştin hemde
sendekimsinnn Deletedmom_808 evet canım bugün ilk defa verdim 3 ay önce düşük yapmıştım o zmn doktor beta hcg için reçete vermişti hamile olursan gidip baktırırsın diye bugün gittim onunla baktırdım ama oda tek seferlikmiş yurtdışında yaşıyorum o yüzden biraz değişik şimdi yeniden beta verebilmem için randevu alıp doktora gitmem lazım ama randevu bulamıyorum düzenli artıyormu onuda öğrenemicrm nasıl olcak bilmiyorym
Deletedmom_808 sendekimsinnn aklına kötü şeyler getirme canım geç döllenme olmuş olabilir o yüzden öyle çıkmış olabilir kanaman olmadığı sürece korkma içini ferah tut inşallah sağ salim kucağına alırsın
sendekimsinnn rummglmz ama benim 5 haftalık artık canım seninki 5 haftkık oldugunda muhtemelen 1000 lerde olur 2 günde bir iki katına çıktıgı için
sendekimsinnn Nurellaaaaaaa1212 evet onu da soracaktım seninki benden baya önce çıktı benimki 14.çok silik çizgiyle öğrenmiştim acaba benimki geçmi döllendi burda biri öyle yamzıştı yumurtlamanı bilsen bile geç döllenme olabiliyomuş diye ne kadar doğru bilmiyorum
sendekimsinnn Deletedmom_808 ben ovulasyonla takip ediyodum canım ona rağmen geç döllnemiş olabilirmi biri öyle yazmıştı ama ne kadar doğru bilmiyorum