Minigim_ben1 hiç yaptırmadım ama bende su gelme şüphesiyle doktora gitmiştim, yeri daraldığı için o haftalarda hareket azalması normalmiş, doktorunuz problem yok diyorsa içinizi ferah tutun, nstye felan girin belki siz hareketleri hissetmiyor olabilirsiniz, çünkü bende hissetmiyordum nts de aşırı hareketliydi, beni yalancı çıkartmıştı 😄