Tugba88 Alyamm benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde yaşadım son ayımda sol bacağımın üstüne basamıyordum dr bebek büyüdüğünden baskı yapıyor demişti kalçana doğumdan sonra geçiyor merak etmeyen dr a söyleyin ama ilaç vermişti bana
AnlatmayaGerekYok Pregnantmom ben 2 fizik doktoru değiştirdim en son gittiğim ortopedi doktoru mr istedi öyle ortaya çıktı aksatmayın zorlamayın kendinizi mutlaka danışın doktora
Alyamm hazal35 aynı şekilde bende 28 haftalığım sol popomda dinlenince geçiyor benimki gün içinde çalışıyorum yürüdükçe artıyor ağrım
senayck Alyamm bende 27+6yim bendede var özellikle çok yürüdüğünde ayakta kalınca birde sirtustu yatınca oluyor kalkamiyorum çok kötü bir acı pazartesi doktora daniscam ama aslında gebelik öncesi de bazen olurdu kiloluyum diye derdim şimdi sıklaştı
Metonya Ben 13. Haftadayım bende bile var sanırım kilodan çok acı verici gerçekten doktoruma danıştım fizik tedaviye görünebilirsin dedi ama onun için de vaktim yok 😞
Alyamm AnlatmayaGerekYok ben bacağımı kaldırabiliyorum havaya bbel hizasına kadar sadece yürürken ağrıyor