Hanımlar merhaba tam 36 haftalık oldum devlette randevum vardı nst de sancım düzenli olarak 50 leri buldu iki tane serum verildi sancı kesilsin diye tekrar nst çekildi acilde sancı durmadı ama ben hissetmiyorum karnım çok sert hicbiseyim hazır değil ailem uzakta 3 yaşında kızım var red verip imza attım eve geldim doktor acil sezeryan dedi bebeğin küveze girer dedi 2700 gram bana bir akıl verin ne olur tekrar acile mı gideyim hemen doğumamı alırlar nst mi çekerler belki sancım yoktur özel hastane 2 saat uzaklıkta aracımız yok özelemi görüneyim acile mı gideyim ne olur akıl verin