Bugün randevumuz vardı 36+5 te kilomuz bi hafta geriden geliyordu çok şükür haftasını yakalamış 😊 doğum şeklimiz nasıl olucak nasıl olmasını istiyorsun dediğinde bi bordo bereli gibi normal doğum istiyorum dedim 🙈 ama alttan muayeneye bile dayanamadım ki normal doğuma nasıl dayanıcam bilemedim 🙈 Bebek burdan çıkıcak ve senin buna hazır olduğunu hissetmiyorum istersen bebeğide kendinide zorlama sezeryan yapalım deyince kabul ettim daha iyi olucak çünkü çatımda çok darmış acı eşiğim hiç yok 🙈 ve 26 marta gün aldık su gibi geçecek o günlerde biliyorum ama biraz telaş yaptım 🥰 Allah herkesi bi avazda sağlıkla bebeğine kavuştursun benide dualarınızdan esirgemeyin ❤️