Guzelanne56 yenigebeyim Ben içeriğine dikkat etmeden kullandım ruj olarak her şeyi kullandım en Pahalı ürünüm maybelıneydı, Maskara bazı rujlarım maybellıneydı Gratis ürünlerinde kullandım sadece rujlarda Kalem olarak flormar genellikle kullandım
Guzelanne56 yenigebeyim yani ona bakarsanız gerçekten her şey zararlı diyorlar yedigimiz yemek içtiğimiz su meyve gerçekten baktığınız zaman geçmiş gibi değil hiçbir şey ama haliyle nereye kadar kendimizi Söğütleye biliriz
meralkcblt Selamlar, bende krem vb. Rutinleri yaptım ama makyaj doğal içerik arıyorum varsa önerileri açığım. Mineral güneş kremleri malum bembeyaz yapıyor ruh gibi gezmek istemiyorum.