Anneballari58 canım bende devlete gidiyorum bi arkadaşım doğum yaptı yeni çatısı darmış sezeryan oldu, benimde gebelik sekerim var doktorum bebek 4kiloyu geçerse anneyide bebeğide riske atmayız sezeryan yaparız dedi. Yani mecburi durumlar da illaki normal diye ısrarcı olcaklarini düşünmüyorum, sadece direk isteğe bağlı yapılmıyor sezeryan diye biliyorum