Acelya11 Normal doğumumu yaptım ama doğumdan sonra bir türlü rahatlayamadım acılar son bulamdı halen sancılar gelip gitmeye devam ediyor masadan kalkınca bile sancı ile kalktım halen yarım saate bir falan sancı var adet gibi tüm bedenimde bacaklarda karında özellikle Ne zaman son bulacak bu durım
ipekveatlas Acelya11 kız daha yeni doğurmuşsun ben de aylar oldu sandım normal gecer bi haftaya rahim eski haline dönene kadar biraz sancılı oluyo. kanaman nasıl çok fazla mı? doktoruna sor bi yinede
Acelya11 ipekveatlas ayyy rahatlayamadım birtürlü yaa arada olur tamamda şiddetli ve düzenli oluyor hala 🥲