Hayırlı günler hanımlar 35 yaşındayım 13 haftalık hamileyim ikili tarama testi yaptırdım ultrasonda normal çıktı kan sonucum da normal değerler de fakat yaşdan dolayı bi risk faktörü var bu yüzden fetal dna yaptırmanızı öneriyorum dedi doktorum ben de dedim sonuç allah korusun pozitif çıkarsa ne yapıcam hiç bişey en azından kafanız rahat olur diyor kararı bize bıraktı bense yaptırmayı düşünmüyorum Allahın izniyle sağlıkla doğar bebeğimiz rabbime güveniyorum dua isterim sizlerden ❤️