sevinjjly Selam kızlar. Hamileliyimin 5ci haftasındayım. Geçen hafta bebek daha yeni oldugu icin ultrasonda gorunmemişdi. Yeniden gidicem yarin. Karnımda hafif regl agrıları gibi agrilar oluyor. Normal mi?
melikedelibas @sevinjjly bende 5+5 deyim benimde var sanki adet oldum olcam oyle bi agri yani progestan vermisti doktor onu kullaniyorum fitil olarak ama bakalim 2 hafta sonra gidicem bidaha
Zbyd3 Bende yeni geçtim o haftalardan pazartesi 7. haftaya giriyorum. Gayet normal ağrılarınız brnım daha az az oluyor ağrı. progestan vermişti vajınal kullanıyorum o cok fark etti bana lekelenme ve ağrılarım azaldı sağlıkla görelim bebeklerimixi inşallah