Nuribasak 29+3 olduk bugün. İki haftadadir şu gibi akintim oluyordu. Şimdi de sancim oluyor 60 ve 90 larda nst de böyle çıkıyor. Hastaneye alindim çok korkuyorum erken doğum yapmaktan dua edin nolur çok ihtiyacım var dualarınıza.
Irmakdkm Nuribasak 27+3 arada su gibi akıntı geliyo bazen akışkan korktum şuan Allah yardımcınız olsun ve bizimde 🙏🏼
Belas Nuribasak Allah yardımcın olsun canım korkma dua et inşAllah herşey normale döner zamanında alırsın bebeğini kucağına
Haticeebasyoll Nuribasak insallah saglikla zamaninda alirsin bebegini kucagina benimde 30 haftaluk benim de sancilarim oluyor gitmeye korkuyorum
ilkayksck Canım Allah şifa verian inşalllah olmaz bişey sen kendıne bıl bıol oku Allah yanında olur 💕
Nuribasak AyEr git bence hiç ihmal etme sonradan sorun çok çıkıyor bende gitmedim gitmedim bu haldeyim su anda( Rabb'ime şükür tabiki de)
AyEr Nuribasak gittim canım eşim de siz gıbı dedı ıhmal etmeyelım ilk bebegımızı kaybetmıstık o yuzden doktora her gıdısımde bır problem cıkıcak dıye cok korkuyorum 😔
Nuribasak [bilinmeyen] aynen bende öyle düşünüyorum Rabb'im hayırlısını versin inşallah tıp ilerledi herşeyin bı çözümü var olmasa bile Rabb'im var🙏
Nuribasak AyEr bende ilk gebeligimde ikiz bebeklerimi kaybettim o yüzden her ne olursa olsun doktora gitmeye çok özen gösteriyorum
AyEr Nuribasak basın sagolsun canım benım bu evlatlarımızı saglıkla Alalım rabbım kımseye evlat acısı yasatmasın
AGuler Icinizi ferah tutun bende 28. Haftada yatis yaptim sancilar yuzunden ama cok sukur durdurdular ve ciger gelistirici igne yaptilar, suan 37+2 deyiz cok sukur🙏🏻
Belas Nuribasak korkma Allah’ın izniyle hiç bişeycik olmaz kontrollerini aksatma ve sürekli dinlenmeye çalış Allah büyüktür
Nuribasak Haticeebasyoll sancıları da geçtim artık bı de su sızıntısı olmasa bari. Sancıları ilaçlarla hafiletiyorum ama şu sızıntısı ne yapsam geçmiyor