Merhaba arkadaşlar 5+5 haftalıkken gittik kese ve yolk sac haftasına göre sağlıklı dedi doktor hatta içinde 3 mm bebeği de gördük, ama daha kalp atışı yoktu 2 hafta sonraya çağırdı şuan 7+0 olduk salı günü gidicez kalp atışı gelişir mi doktor büyük ihtimal duyarız dedi ama ben korkuyorum daha önce 4 gebelik yaşadım duyamadık bu sefer tüp bebek yaptım genetik taramalı tüp bebek