Kizlar selam,
- Haftaya girdik bugun.. normal dogum oldugu icin bekliyoruz. Annemle ayni sehirdeyiz, kayinvalidemler sehir disinda. Dogum olunca gelicem demisti ama biraz simdi gelmeye karar verdi. Bir oglu daha var ama gemici oldugu icin gemide, eltim ve torunumun yaninda degil muhtemelen bizde kalir, esim de oyle dedi abim evde degil cogu bizde kalir annem diye..
Benmde ilk dogumum dolayisiyla dusunuyorum endiselniyorm ilk gunlerde annem degilde kayinvalidem yanimda olcak rahat edebilir miyim o lohusalik psikolojisyle bilemiyorum..
Evimde kucuk. Salonda yatacak kayinvalidem. E ramazan mubarek sahurdu iftardi nasil olcak dusunuyorum..