fatsfats-92 Kızlar doğum yapalı bir ay oldu sezeryan oldum. Bugün sağlık ocağındaki ebeye sordum bu kadar sürmemesi lazımdı dedi şu pedin ortasını dolduracak kadar geliyor bazen akşama kadar gelmiyor normal mi 40 kontrolünde gıdecem zaten ama sormak istedim
myangelson fatsfats-92 benim ilk doğumda 45 gün sürdü ara ara çoğalıp geliyordu gayet normal dedi doktor
mlkkk fatsfats-92 benim 52gün sürdü sonlara doğru bitecek gibi oluyordu tekrar başlıyordu leke gibi geliyordu en son adet görüp tamamen bitti 52gğnde. Yani lohusalık 40gün diyor ama kimi 30gün kimi 50gğn yaşıyor
Iraz fatsfats-92 ay bende mi sorun vardı acaba postu görünce merak edip baktım benim 2-3 gün peşin ortasını doldurmiycak kadar az geldi hatta bir kaç damla desek daha doğru olur doğumdan çıkınca tabi baya karnıma bastirdilar o zaman ortalık gol olmuştu ama sonrasında eve geçtiğinde gelmedi bile bende mi sorun vardı acaba
fatsfats-92 Hatta pıhtılı falan geliyorsa içinde parça kalmış olabilir kürtaj bile yaparlar dedi korktum😣
Nazsuuu fatsfats-92 aynısı başıma geldi şimdi bebeğim 4 aylık 1 ay önce kürtaj oldm bu seferde rahmde parlaklık var dedi geçmezse adet kanamasiyla emar cekilck dedi doktor
Nazsuuu fatsfats-92 yani geliyordu pıhtıli adet kanaması gibi değildi bazen damla geliyordu bazen sürüyordu bazen 1 gün gelmiyordu anestezi istedim çünkü psikolojm kaldırmazdi uyutuldum doğumda da uyutuldm ben öyle istedim
fatsfats-92 myangelson Kime sorsam herkes normal diyor sağlık ocağındaki ebeler mi bilmiyor acaba sezeryan da daha az sürermiş tam tersi olması gerekmiyor mu vücut atamıyor o kanı. Doktor normal dediyse normaldir canm teşekkürler 🙂
fatsfats-92 Nazsuuu Geçmiş olsun kadın olmak gerçekten çok zor hiç bitmiyor derdimiz uyanıkken acısıda çok zor olurdur illa ki insan kaldıramaz
dmrlz Nazsuuu merhaba geçmiş olsun kanama miydi tam olarak sizinki yoksa sarı leke şeklinde mi ,benim de hala devam ediyo ama kam değil de akinti şeklinde
myangelson fatsfats-92 yani farketmiyor kişiden kişiye değişen bir durum bu neye göre böyle kesin net konuşmuşlar bilmiyorum 🤷🏻♀️ ilk hamileliğimde sarımsı renkte nişanım geldi dediğimde o renkte nişan gelmez kanlı olması lazım demişlerdi bana 🤦🏻♀️😅 ama doktorum onaylamıştı nişan gelmiş evet bazılarında böyle renksiz gelebilir diye 🤷🏻♀️
Esrakalkanc fatsfats-92 bebegım gayet normal bugun guttım 40 kontrolüne doktora sordum parca vs var mı sezaryan da kalması imkansız cunku rahmi acıyorlar dedı ve benım de kanamam suruyor 43 gun oldu dogum yapalı 60 a kadar dogal dedı doktor korkma yanı
fatsfats-92 mlkkk İlk doğumum normaldi onda 20 gün falan sürmüştü çokta hatırlamıyorum 7 sene oldu. Bunda uzun sürünce endişelendim. Demek ki bunlar olan şeyler uzun süre biliyor sizin nerdeyse iki ay sürmüş
fatsfats-92 @Srp53 Biz aynı zamanda doğum yapmıştık canm senin geliyo mu hala kanamam aklıma geldin 😘
Srp53 fatsfats-92 evet kuzum ara ara geliyor tam kesildi diyorum yine geliyor 6 haftaya kadar normalmiş
fatsfats-92 Esrakalkanc Çok teşekkür ederim canım vala içim rahatladı sonuçta 9 ay regli olmuyoruz bencede normal ama işte ebe beni korkuttu
fatsfats-92 myangelson Kişiden kişiye değişiyor benim ikinci olduğu halde ilk doğumla bu doğum farklı oldu😂İnsanı korkutmaya bayılıyorlar 🤦♀️