Nurkarol Kızlar 37+5 olduk bugün. Hiçbir doğum belirtim yok, hem korkuyorum hem çok heyecanlıyım. Gelişimi bi hafta önde gidiyormuş. Doğurmak için neler yapmalıyım neler yiyip içmeliyim kızıma kavuşmak istiyorum normal doğum odaklı ilerliyoruz
Ftmnnr Nurkarol sen 37 Desın dogmasını ıstıyosun ben 40 tayım bunun doğmaya nıyetı yok 🤣🤣 Merdiven inip çıkmanın iyi olduğunu söylüyorlar sıcak duş Abartılacak derecede sıcak değil de o da iyi geliyormuş ama bence açık konuşmak gerekirse kusura bakmayın açık konuşacağım Normal doğum bekliyorsanız ilişki çok işe yarıyor doktorunuz dan yasak yoksa Hurma olabilir ananas olabilir deneyin hepsini 🤣🤣
Cmrdznl Nurkarol ya bizde 37+4 üz bi yanım doğsun istiyo bi yanım biraz daha beklesin 38-39 da falan gelsin diyo nst de sancım çıkmıyo ama özellikle akşamları bebeği aşağıda hissediyorum sizde de var mı 😅
Gumusbulut58 Nurkarol kız dur 39dayım ben tık yok😂😂😂 yürü bol bol merdiven in çık sağlıkla kucagna alırsın inşallah 🌸
Sinemmm_23 Nurkarol bende 37+5 im nişanımda geldi ama hayla tık yok benim kılo alımı durmuş şekilde ama haftasına göre kılosu iyi dedi doktor bir an önce doğurmak istiyorum artık çok bunalıma girdim 😂😂ama hurmanın faydası çok bence günde 3 tane yediğim zaman kasılmam falan oluyo fazlasıyla
000asiye Ftmnnr bende 39+3, hepsini denedim gelmeyince gelmiyorlar onu anladım ufak tefek sancılar da var 38 den beri ama doğum yok sanki hiç doğmayacakmış gibi geliyor bana 😢
Mercan0652 Cmrdznl ya benimde 35 haftalık arada bir kasıklarıma kadar gidiyor kafası orda hıçkırıklarini hissediyorum sonra eski yerine geri dönüyor napıyor bu uşagim benim acaba kafam karışıyor pozisyon aldı mı almadı mı emin olamıyorum 😂
keyfimin-kahyasi-misin Cmrdznl Nst de sancı çok nadir cikiyo ama ben sancı kasılma çekiyorum dkdk 😂😂Doktora diyorum bana yalancı muamelesi yapiyk dmd😂😂37+3
Cmrdznl keyfimin-kahyasi-misin bebekler annesini yalancı çıkarırmış derlerdi inanmazdım benimkide nst de asla hareket etmiyo eve geliyoruz başlıyo tüm tekmeler kasılmalar 😅😅 keyfimin-kahyasi-misin 😂😂
keyfimin-kahyasi-misin Cmrdznl Eve gelmeyi Beklese keşke Kalktigim an kapida başlıyor 😂😂Yuruyemiyorum doktorun odasina zor gidiyorum 🤣
Sinemmm_23 Cmrdznl bi tek benimki öyle diye düşünüyordum geceden ağrıyla kıvranıyorum sabahına hastaneye gidiyorum hiç bişey yok 😂😂
Sinemmm_23 keyfimin-kahyasi-misin yürüyüş yapıyormusunuz gün içerisinde hareketli olmak yürüyüş yapmakta iyi geliyor diyorlar
000asiye Ftmnnr Belki bebeklerimiz için böylesi hayırlıdır, biraz daha sabırlı olalım diye kendimize telkin edelim hayırlısıyla sağlıklıla kavuşalım inşallah.